Pro Hello půjčky sjednané do 11. 3. 2020 a ostatní produkty Hello bank!
Pojištění schopnosti splácet vám dává jistotu, že zvládnete splácet úvěr i v případě nenadálé situace – dlouhodobé nemoci, ztráty zaměstnání nebo hospitalizace, invalidity III. stupně či úmrtí.
- být mladší 65 let
- nebýt ve starobním nebo invalidním důchodu (invalidita I. – III. stupně)
- být dle svého vědomí zdráv, nebýt v pravidelné lékařské péči či pod pravidelným lékařským dohledem v důsledku zjištěného chronického onemocnění s trvalým užíváním léků
- nebýt v pracovní neschopnosti
- 4,99 % z měsíční splátky + 49 Kč měsíčně (Hello nákupy)
S Pojištěním krádeže a Pojištěním Home Assistance snadno vyřešíte škodu vzniklou krádeží věci, kterou jste financovali spotřebitelským úvěrem od Hello bank!. Zároveň budete mít k dispozizi asistenční služby v domácnosti, když se to nejvíc hodí: v případě havárie, zablokovaných dveří nebo třeba při servisu spotřebičů po záruce.
- Pomůže vyřešit škodu vzniklou v důsledku krádeže věci, kterou jste financovali spotřebitelským úvěrem Hello bank!, nebo v havarijních situacích ve vaší domácnosti (havárie, zablokované dveře, servis spotřebičů po záruce)
- Jde o výhodné propojení dvou pojistných produktů za cenu jednoho
- Pojišťovna vyplácí pojistné plnění přímo vám
- Pojištění lze pohodlně sjednat přímo při sjednání spotřebitelského úvěru ihned v prodejně při nákupu zboží na splátky spolu s pojištěním schopnosti splácet
- Vše probíhá bez složité administrativy – úhradu za pojištění není třeba hradit zvlášť, je automaticky součástí měsíční splátky úvěru
- Pojištění začíná platit ihned – klient je pojištěný ode dne podpisu přihlášky k pojištění (v případě sjednání v rámci úvěrové smlouvy)
- Pojištění krádeže platí celosvětově
Pojištění kryje odcizení věci financované Hello úvěrem v důsledku loupeže, vloupání nebo vykradení bytu nebo objektu určeného k trvalému bydlení nebo do zamčeného auta. Maximální hodnota zakoupené věci činí 100 000 Kč a pojištění platí i pro hromadný nákup věcí (maximálně v ceně 100 000 Kč).
Černá a bílá technika, šedá technika, nábytek, sportovní nářadí a vybavení, videohry, hudební nástroje, knihy.
Hodinky, šperky, dovolená, motorová vozidla, software, textil, oblečení, okna, dveře, podlahy, stavební materiál a stavební části stavby nebo bytové jednotky nebo nebytového prostoru.
Pojistné plnění se rovná časové ceně výrobku, která se stanoví jako rozdíl kupní ceny a amortizace za každý měsíc uplynulý od koupě do nahlášení pojistné události. V prvních 12 měsících jsou měsíčně odečtena vždy 2 % z kupní ceny výrobku, od 13. měsíce stáří výrobku je pak odečteno měsíčně 1 % z kupní ceny výrobku. Maximální pojistné plnění na jednu pojistnou událost je 15 000 Kč a odcizením věci pojištění zaniká.
- Havarijní situace: pojišťovna uhradí náklady spojené s příjezdem a odjezdem smluvního dodavatele, náklady na drobný použitý materiál a náklady na práci dodavatele v souvislosti s odstraňováním příčiny havarijní situace (voda, kanalizace, plyn, elektroinstalace, komínové systémy, rozbitá skla na oknech a dveřích)
- Odemknutí zablokovaných dveří: pojišťovna uhradí náklady spojené s odblokováním zablokovaných vchodových dveří do domácnosti
- Neobyvatelná domácnost v důsledku havárie: asistenční centrála zajistí náhradní ubytování a pojišťovna uhradí náklady stěhovacích služeb; v případě ohrožení majetku a vybavení z důvodu možného vykradení zajistí asistenční centrála ostrahu domácnosti
- Servis domácích spotřebičů po záruce: pojišťovna uhradí finanční ztrátu vzniklou v souvislosti s poruchou domácích elektrospotřebičů (po uplynutí záruky - do 7 let od jeho koupě), náklady spojené s příjezdem a odjezdem smluvního dodavatele, náklady na jím vykonanou práci, případně náklady na odvoz spotřebiče do nejbližšího servisu
Jakmile nastane havarijní situace, jednoduše zavoláte asistenční službu, která k vám domů vyšle příslušného specialistu. Když je havárie zažehnána, asistenční služba si s vámi ověří, že už je vše v pořádku.
Ano, tento postup je však třeba předem odsouhlasit s asistenční centrálou. Náklady vlastního dodavatele budou hrazeny do výše plnění, kterou by asistenční centrála hradila v případě, že by zásah zajišťoval její smluvní partner.
Jde o materiál použitý smluvním dodavatelem při řešení události jako těsnění, montážní pěna, těsnicí vata apod. Za drobný materiál se nepovažují celé náhradní díly a dále např. klíče.
Chladnička, mraznička (vč. kombinace s chladničkou), pračka, sušička prádla (vč. kombinace s pračkou), myčka nádobí, elektrický nebo plynový sporák, vařič, trouba (kromě samostatné mikrovlnné), digestoř, průtokový ohřívač, elektrický nebo plynový ohřívač vzduchu. Podmínkou poskytnutí asistence je, že spotřebič není v záruce, není starší 7 let a porucha brání v jeho užívání.
Pojištění odcizení věci a Home Assistance lze sjednat společně se souborem pojištění schopnosti splácet pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu nebo nemoci (dle aktuálního zaměstnaneckého statutu pojištěného), pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí.
Pro sjednání tohoto pojištění je třeba splnit podmínky pro příslušný soubor pojištění schopnosti splácet. Cena pojištění: 49 Kč měsíčně.