O čem je práce Bankéře pro komunikaci s klienty – Back Office

  • Zajišťovat zpracování agendy příchozí pošty od klientů (zejména elektronické)
  • Zajišťovat písemnou, telefonickou a osobní komunikaci s klienty
  • Zajišťovat zpracování off-line požadavků z Klientské zóny
  • Dohledávat platby od klientů
  • Zajišťovat zpracování duplicit, nepotvrzených transakcí a rozdílů financování
  • Zajišťovat zpracování odstoupení od distančních smluv, devinkulace
  • Zajišťovat zpracování žádostí klientů čerpání a úhrad
  • Archivovat korespondenci, dokumenty a doklady
  • Zajišťovat podporu kolegům z callcentra

Co by měl kandidát splňovat

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxe v administrativě nebo zákaznickém servisu
  • Uživatelská znalost práce s PC (hlavně MS Office)
  • Velmi dobré komunikační schopnosti zejména dobrý písemný projev
  • Schopnost rychle se rozhodovat
  • Logické myšlení
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • Schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích
  • Flexibilita, pozitivní přístup ke změnám
zaměstnanecké benefity:
O důvod víc, proč k nám chcete.
 
28 dní dovolené
A po dvou letech 30 dní!
 
Stravenky
Za každý odpracovaný den 100 Kč stravenka (firma hradí 74 Kč).
 
Občerstvení
V práci máte kávu i čaj zdarma. Vodu taky, ale to většinou nikoho nezajímá.
 
Trávíme spolu čas
Pořád se něco děje. Společenské a sportovní akce, firemní víkendy,...
 
Příspěvek na sport či kulturu
Po zapracování vám dáme 1 000 Kč každý čtvrt rok.
 
Cafeterie
Dostanete příspěvky až 24 000 Kč dle odpracovaných let.
 
Zaměstnanecké úvěry a účty
Našim zaměstnancům nabízíme zvýhodněné produkty.
 
Příspěvek na pojištění
Po prvním roce 1 000 Kč a po dvou letech 2 000 Kč na životní nebo penzijní připojištění.
 
Vzdělání a rozvoj
Od odborných školení až po osobní rozvoj.
 
Praha, Brno, Ostrava
V Praze, Brně i Ostravě na vás čekají kanceláře v centru a senzační kolektiv.