Termíny festivalu Wannado
Praha 8. 9.
Plzeň 15. 9.
Ostrava 22. 9.
Brno 23. 9.
Litvínov 28. 9.
Zveme vás na Wannado – festival sportu pro děti, který pomůže s výběrem sportu.
S návratem dětí do školních lavic řada rodičů řeší nejen nákup školního vybavení, ale také organizaci volného času svých ratolestí. Nabídka zájmových kroužků je nepřeberná a o to těžší je volba toho správného. Pokud stále hledáte vhodný sport pro vaše dítě, může vám pomoci Wannado - festival sportu pro děti, na který vás jako dlouhodobý partner této akce srdečně zveme.
Festival sportu pro děti Wannado se již osmým rokem snaží inspirovat děti a jejich rodiče k pohybu a pomáhá s výběrem správného sportu. To se hodí zejména se začátkem školního roku, kdy k volbě zájmových aktivit školou povinných dětí dochází nejčastěji. Wannado vám může ušetřit hodně času – místo obcházení jednotlivých kroužků si vaše děti během jediného dne na akci vyzkouší řadu sportů a poznají sportovní kluby působící ve vašem městě. Wannado totiž mimo jiné funguje i jako náborový festival lokálních sportovních klubů.
Vstup zdarma a bohatý program
Wannado festival má za sebou letos už dvě jarní zastávky v Karlových Varech a ve Zlíně. Ty největší akce se ale teprve chystají v září Praze, Plzni, Ostravě, Brně a v Litvínově. Vstup je vždy zdarma a kromě ochutnávky různých sportovních odvětví je připravený i doprovodný program za účasti českých sportovních hvězd. Na své si tak přijde celá rodina. Těšit se můžete třeba na exhibiční vystoupení či rozhovory se známými sportovci, včetně jejich autogramiády.
Hello bank! je hlavním partnerem festivalu již od roku 2012, tehdy ještě jako Cetelem. Díky této spolupráci je na akci postaráno o další adrenalinové atrakce. Vaše děti mohou poměřit síly na překážkové dráze Ninja Race, anebo vyzkoušet, jaké to je na biatlonové trati díky laserové biatlonové střelnici. „Sport přináší pozitivní emoce a Wannado umí dětem vykouzlit úsměv na tvářích. V Hello bank! se snažíme o úsměvy našich klientů. Proto oceňujeme aktivity Wannado a snažíme se je pomáhat rozvíjet, aby byly ještě pestřejší a přinášely radost“, vysvětluje filozofii spolupráce Gabriela Pithartová, naše ředitelka Brand & Customer Experience.