Chceme vás ujistit, že i v těchto mimořádných dnech jsme tu pro vás a jsme připraveni vám dál poskytovat naše služby. Tady je několik opatření, která jsme přijali v zájmu zdraví vás, našich klientů i našich zaměstnanců:
Nejlépe on-line nebo po telefonu
Obyčejně jsme opravdu rádi, když se za námi stavíte osobně, ale momentálně doporučujeme vše, co jde, řešit s námi on-line nebo po telefonu. Věříme, že společně to zvládneme.
Své požadavky tedy můžete vyřídit:
- prostřednictvím zákaznické linky 257 080 080 (i o víkendu)
- v internetovém bankovnictví nebo prostřednictvím mobilní aplikace
- v naší on-line poradně, přes kontaktní formulář nebo na Facebooku
Změna otevírací doby našich poboček a call centra
Naše pobočka v Praze, Brně a Ostravě jsou od 23. 3. otevřeny od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin. Na call centru s vámi rádi vše proberou denně od 8 do 18 hodin
Naše obchodní místa v obchodních centrech mají samozřejmě zavřeno.
Jsme připraveni vám rychle vyjít vstříc
Pokud v této mimořádné situaci potřebujete peněžní rezervu, můžeme vám rychle vyřídit osobní půjčku už od 20 000 Kč, poskytnout HelloPay kartu nebo můžete využít nákup na splátky v široké síti našich obchodních partnerů i on-line. Majitelé kreditních karet mohou získat peněžní prostředky k okamžitému použití převodem z HelloPay na svůj běžný účet. HelloPay je také ideální i pro nákupy na internetu, jen si před první on-line platbou nezapomeňte nastavit limit v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci.
V případě, že se vám v důsledku pandemie COVID-19 zhoršila ekonomická situace, můžete si zažádat o odklad vašich splátek. Vše vyřídíte on-line, bez nutnosti někam chodit. Vždy však bedlivě zvažte, zda se vám vyplatí splátky odložit a prodloužit si tak celkovou dobu splácení vašeho úvěru i jeho cenu. Více informací o odkladu splátek a využití zákonné ochranné doby naleznete na speciální stránce k odkladu.
Děkujeme a přejeme vám pevné zdraví,
Vaše Hello bank!