Jak převést účet k Hello bank!
Stačí jedna návštěva pobočky nebo jeden telefonát. O zbytek se postaráme.
Nic složitého. Stavte se na pobočce a vemte si s sebou občanku a výpis z učtu. Anebo nám zavolejte a dokumenty pošlete e-mailem. Víc už neřešíte, vše zařídíme.
Za převod nic neplatíte.
Jak na to?
1
Vezměte si občanku a měsíční výpis z Vašeho současného účtu.
2
Přijďte na jedno z našich obchodních míst.
3
Společně vyplníme tuhle žádost, a to je celé.
Naši operátoři vás celým procesem provedou. Níže ale pro jistotu, co vás čeká.
1
Vezměte si k ruce občanku a zavolejte nám na číslo 296 251 547. Společně vyplníme tuhle žádost.
2
Pošlete měsíční výpis z vašeho současného účtu a ofocenou občanku na info@hellobank.cz
3
To je vše. Počkejte, až se vám ozveme
 
 
O co všechno se postaráme
  • Založíme Vám nový Hello účet
  • Ze staré banky převedeme Vaše finance a zařídíme zrušení Vašeho původního účtu
  • Převedeme Vaše trvalé příkazy, inkasa nebo SIPO platby
  • Informujeme plátce a příjemce Vašich pravidelných plateb o změně účtu. 
 
Spořicí účet k tomu
Vydělávejte na dvou místech najednou: pořiďte si k našemu běžnému účtu ještě spořicí účet. Se stejně vysokým úrokem 0,6 % ročně tu můžete schovávat zásoby na horší časy. Bez poplatků a s možností kdykoli peníze použít. Protože „horší časy“ se většinou nehlásí několik měsíců dopředu.
Chcete mít vždy finanční rezervu anebo si chcete pořídit, co jste vždy chtěli?
Zkuste některý z našich produktů:
Hello kreditka
  • Finanční rezerva vždy kdy potřebujete
  • 55 dní bez úroku
  • Každý měsíc odměna až 500 Kč
Hello půjčka
  • Úrok již od 4,7 %
  • Od 20 000 až do 1 milonu
  • Kompletní sjednání online
Hello nákupy
  • K nákupu nepotřebujete hotovost
  • Nákupy do 300 tis.
  • Vyřídíte i přímo v prodejně
Když si chcete vše podrobně prostudovat
Zajímají Vás detaily o tom, jak bude celý převod probíhat, jaké jsou zákonné lhůty či povinnosti Vaší staré i nové banky? Všechny tyto informace najdete v níže uvedených dokumentech. V případě jakýchkoli stížností nás kontaktujte, obrátit se můžete také na finančního arbitra ( www.finarbitr.cz, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1), který řeší mimosoudní spotřebitelské spory v oblasti platebních služeb.