Přihlášení do internetového bankovnictví


Opětovné zaslání je možné jen 2x – potom už se musí celé přihlášení zadat znovu od začátku.
Pokud zadáte přihlašovací heslo nebo kód z SMS zprávy špatně, zobrazí se informace, že některý ze zadaných údajů není správně a musíte celé přihlášení zadat znovu od začátku.

Nesčítají se kombinace - zadáte 2x špatně heslo a 3x špatně kód z SMSky a přístup se nezablokuje
Sčítají se chybné pokusy z IB a z aplikace – aktuálně jsou považovány jako jeden celek
Přihlášení do mobilní aplikace
Potvrzování transakcí

Odblokování internetového bankovnictví a reset hesel
- Jste identifikováni po telefonu v rámci zpětného hovoru
- Fotografie, scan dokumentu je ve vysoké kvalitě a je zaslán z u nás registrovaného e-mailu
- Nedošlo ke změně emailu a autentifikačního telefonního čísla v posledních 3 měsících
- Heslo je zasláno na registrovaný telefon a uživatelské jméno na registrovaný e-mail
Protože vstupuje v platnost nová směrnice Evropské Unie o platebních službách. Bankám přináší nové povinnosti při provádění plateb a zavádí nové povinné bezpečnostní požadavky. Jedním z nich je tzv. „silné ověření klienta“ – vždy alespoň dvěma různými způsoby. Banky a další instituce, které poskytují platební služby, se musí novým pravidlům přizpůsobit do poloviny září 2019. Protože vstupuje v platnost nová směrnice Evropské Unie o platebních službách. Bankám přináší nové povinnosti při provádění plateb a zavádí nové povinné bezpečnostní požadavky. Jedním z nich je tzv. „silné ověření klienta“ – vždy alespoň dvěma různými způsoby. Banky a další instituce, které poskytují platební služby, se musí novým pravidlům přizpůsobit do poloviny září 2019.
Naše mobilní aplikace v tuto chvíli nesplňuje podmínku „silného ověření klienta“ – vždy alespoň dvěma různými způsoby. Je tedy bude nutné se do ní hlásit zadáním přihlašovacího jména, hesla a jednorázovým kódem – bez ohledu typ telefonu. Je to nepříjemné, nejsme s tím samozřejmě spokojeni a pracujeme na nové verzi aplikace, která bude spárovaná s IB. Do ní bude možné se přihlásit pomocí otisku prstu nejen na iPhone, ale i na zařízeních se systémem Android.
Již nyní intenzivně pracujeme na nové verzi aplikace, do které bude možné se přihlásit pomocí otisku prstu nejen na iPhone, ale i na zařízeních se systémem Android. Rádi bychom vám potvrdili přesný termín, ale je opravdu hodně věcí, které mohou vývoj zbrzdit. Proto předem nechceme slibovat konkrétní termín.
Je to hodně ťukání – chápeme, že to není moc velká zábava. Nová směrnice Evropské Unie nicméně vyžaduje tzv. silné ověření klienta, ukládá nám povinnost vyžadovat 2 různé způsoby ověření.
Pokud zapomenete své heslo pro internetové bankovnictví, ale máte spárovanou naši mobilní aplikaci, tak vás právě naše aplikace může tak trochu zachránit. V záložce „Nastavení“ si můžete nastavit nové heslo pro internetové bankovnictví, aniž byste znali to staré. Pokud však aplikace nemáte, bude třeba vyplnit formulář, který je na našich webových stránkách, nechat si úředně ověřit podpis a poslat nám ho poštou nebo e-mailem. Alternativou je vyřídit vše osobně u nás na pobočce a nově také můžete využít datovou schránku a odeslat nám formulář přes ní.
Hello bank! nabízí jednoduchou cestu jak si nechat uživatelské jméno znovu poslat. Stačí pouze na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví kliknout na tlačítko NEZNÁM JMÉNO (je níže na stránce) a zadat svoje telefonní číslo. Uživatelské jméno Vám znovu pošleme. Pro heslo je to ale složitější, je třeba vyplnit papíropvý formulář, který je na našich webových stránkách, nechat si úředně ověřit podpis a poslat nám ho poštou nebo e-mailem. Alternativou je vyřídit vše osobně u nás na pobočce a nově také můžete využít datovou schránku a odeslat nám formulář přes ní.
Nás to také mrzí, ale naše interní systémy nejsou v tuto chvíli ještě připraveny využívat otisk prstu tak, jak to vyžaduje nová evropská regulace (PSD2). Ale pracujeme na tom, abychom Vám mohli co nejdříve představit novou verzi mobilní aplikace, která bude spárovaná s internetovým bankovnictvím. Pak bude přihlašování i potvrzování transakcí výrazně jednodušší.
PSD2 je směrnice EU, která se obecně zabývá platebními službami. Tato směrnice, která klade za cíl nastavit pravidla tak, aby v novém (digitálním) prostředí byl ochráněn koncový uživatel. Hodně se mluví o bezpečnosti, zabezpečení systémů a platebních procesů. Tato legislativa mj. umožňuje klientům využívat nové služby otevřeného bankovnictví. Banky budou povinny poskytnout (se souhlasem uživatele) třetím stranám informace o platebním účtu klientů a umožňovat službu nepřímého dání platebního příkazu (klient převod zadá třetí straně a ta ho předá bance k provedení).